By: Sonja

Flying Dutchmen, Goud, Olie en Argentinië

De Nederlands-Maleisische Connection [En Wij praten niet over Tulpen, maar over Olie]

images

Amerikanen spreken altijd over de Rothschild, maar missen een  uiterst belangrijke factor. De Nederlanders. Nederlanders, ze onderschatten altijd dat kleine land. Maar de Nederlandse Oost-Indische Compagnie werd door zaken rijk en belandde  in het Verre Oosten . Kaap de Goede Hoop werd  een tussenstop voor hen in Zuid-Afrika. De Nederlandse Oost-Indische Compagnie werd gevestigd in Maleisië. Veel Maleisische slaven werden naar Kaapstad gebracht en op een gegeven moment, in Kaapstad, was er een grote moslimgemeenschap de Cape Malay gemeenschap.

phpThumb_generated_thumbnailjpg

Houd ook rekening met de Bilderberg groep, die is ronduit  kapitalistisch en werd opgericht door Prins Bernhard, prins-gemaal van koningin Juliana van Nederland. De Nederlandse koninklijke familie hebben een groot  aandelenbezit in de Koninklijke Nederlandse Shell en veel links met Argentinië, dat is een openbaring op zichzelf! Weet je het land waar al de nazi’s heengingen na de 2e Wereldoorlog! De huidige koning  Willem-Alexander van Nederland  getrouwd is met Máxima Zorreguieta  uit Argentinië, de dochter van Jorge Zorreguieta, die tijdens de dictatuur onder Jorge Videla minister was en na verluid, mensen uit vliegtuigen gooide!  Waar Prins Bernard veel connecties onderhield met de Perron familie, m.n. Eva Perron, die veel Nazi’s hielp te ontsnappen naar Argentinië!

Vitol werd gestart door twee Nederlanders, en u kunt geen informatie over hen dan ook vinden, anders dan de oprichter een:  “Rotterdamse kolenhandelaar Henk Viëtor (1966)” klinkt nogal nep en de naam van hun CEO Ian Taylor,  Brits en blijkbaar de rijkste man in de City van Londen.  Hun hoofdkantoor is gevestigd in Genève. De meeste van deze grote olie bedrijven als Vitol, zijn gevestigd in Genève, Zwitserland. Vitol verkoopt olie in principe van één plaats om het vervolgens te verkopen naar een andere plaats (bedrijf).

1l-image

Nu is Vitol  van plan zich uit te breiden. Ze willen niet alleen optreden als handelaren, ze zijn ook bezig met de ontwikkeling van (olie) raffinaderijen. Met andere woorden harde activa; En het opkopen  van Shell tankstations in heel Afrika, in minimaal 14 Afrikaanse landen.

Ze hebben ook 50% van de aandelen in de olie-installaties in een ​​Maleisische rederij opgekocht. Wat betekent dat ze  nu een vrij grote vloot van schepen tot hun beschikking hebben. En opnieuw versterkt het de zeer oude banden tussen de Nederlandse Oost-Indische Compagnie en Maleisië die terug  gaan tot meer dan 400 jaar in de tijd.

Als je kijkt naar  Vitol in Florida (USA):  dan zie je  een zeer high-tech bedrijf, met weinig onderhoud. Ze hebben slechts 26 medewerkers. Typisch Nederlands. Wanneer je uit een  klein land komt denk je in termen om “kleine dingen groot te maken”.

Ze handelen met iedereen. Inclusief terroristen. Het lijkt erop dat ze  deals maakte met de zogenaamde rebellen (terroristen ISIS) in Libië en Syrië om hen te voorzien van de benodigde benzine, maar op voorwaarde dat wanneer zij de olie overnamen ze het terug  zouden kopen onder de marktprijzen.

In de jaren van de sancties tegen Iran bleven zowel Vitol en de Maleisische rederij zaken doen met Iran. Ze droegen de olie over , voor de kust in de internationale wateren, van het ene schip naar het andere. In feite is het een trukendoos deze Maleisische onderneming, het schip repareren op zee, zonder de noodzaak het in een droogdok te laten aanmeren.

Dat brengt mij op de verdwenen Air Maleisische MH370, en de neergeschoten vlucht MH17 boven Oost-Oekraïne met Nederlandse burgers aan boord.

In eerste instantie is het eerste wat we hoorden dat er Iraanse kapers aan boord van vlucht MH370 waren , denk aan de twee mannen met hetzelfde “benen”verhaal? Duidelijk een geval van fotoshop. Maar, excuseer de woordspeling, dat verhaal is niet gaan “vliegen”. Als dat het gedaan had, zou Israël Iran gebombardeerd hebben.

bilderberg-a-conspiracy

Dan het tweede verhaal … dit keer de schuld van Poetin. Ik ben echt begonnen om de grappige kant ervan in te zien, ondanks de ernst van het verhaal,  wanneer iemand in het Westen iets verknoeit is het eerste wat ze doen  de schuld geven aan Poetin. Het is echt  meer en meer kinderlijke en ongelooflijk dom! De CIA wijzende vingers naar Rusland, de bewijzen die ontbreken, de radar gegevens die, naar gisteren bekend werd, niet vrijgegeven worden door de VS, er een internationaal onderzoek in den Haag moet komen naar Putin, alsof hij daar zijn mensen daarheen zal sturen, allemaal een zielige vertoning om de waarheid vooral niet boven water te krijgen. Triest voor de Nederlandse nabestaanden, die naar mijn inziens nog heel lang moeten wachten voor de waarheid, als hij Überhaupt boven tafel komt!

Rothschild is misschien wel één van de 350 aandeelhouders van Vitol, ook de Nederlandse  Koninklijke familie  staat op de lijst, (Bilderbergers) ook enkele grote Maleisische zakenlieden, misschien zelfs een paar Chinese en Iraniërs. En dan vraag ik me af …. wie is de makelaar tussen de Saoedische olie-deals en China die de prijs op instorten heeft gebracht ? Vitol misschien? En welke rederijen vervoeren deze enorme hoeveelheden olie uit Saoedi naar China ?

Er is nog een wereld achter de wereld die we zien, en het heeft niets te maken met de politiek of zelfs oorlogen voor die kwestie. Het is pure handel duidelijk en eenvoudig deze jongens zijn niet geïnteresseerd in het kiezen van goed en kwaad. Als er geld te verdienen is zijn ze er, ongeacht ISIS, Israël, Iran, Al- Queda etc. Dat heet kapitalisme, over de ruggen van de burgers, die niet meer als goedbetaalde slaven functioneren, waar een klein land groot in kan zijn!!

Nog even terugkomend over misschien  wel de meest dramatische en onder-gerapporteerde, nieuw aspecten van deze voortdurende strijd is de bevriezing van de mondiale scheepvaart geweest. Rapporten op het internet van een scheepvaart te bevriezen, is gebeurd bevestigen,. “Chinese” regerings bronnen en vermelden dat rederijen nu eisen te worden betaald in de Chinese yuan en niet dollars en dat is een belangrijke reden voor de bevriezing in de scheepvaart wereldwijd. Als dit zo doorgaat, zal het leiden tot lege supermarkt planken en sociale onrust, vooral in de Verenigde Staten. De aankondiging vorige week door Walmart over sluiten van 269 winkels is slechts het begin.

En in Argentinië:
 Mauricio Macri (premier) is begonnen met repressieve sociaal-economische maatregelen – toen hij  de peso liet “drijven” op de dag van zijn inauguratie – op 10 december 2015. De munt  is gedevalueerd met ongeveer 50%, daarna enigszins hersteld. De bottom line is bereikt zegt hij , hoewel, de mensen in het algemeen zullen lijden en koopkracht verliezen, zodat de dollar investeringen het land kan “overstromen” – zoals hij zegt en hoopt – om nog eens de Argentijnse economie te privatiseren voor buitenlandse investeerders.  En de Argentijnen verkozen hem – deden ze dat echt?

gold-640x480

Dus wat ik wil weten is dit:  In de grote puinhoop van de wereld vandaag de dag, waar passen de Nederlanders, de Nederlandse Koninklijke Familie, Goud, Olie, Vitol en Argentinië in het verhaal ? De CIA kan opgelucht ademhalen, Kiev heeft zijn goud terug, Duitsland heeft het goud nog niet heeft teruggekregen van de FED, maar het goud in Holland is klaarblijkelijk terug! De Nederlanders hebben hun schaapjes op het droge en de bevolking maar wijsmaken dat IS de vijand is, er oorlog is..voor de elite is er geen oorlog, maar is er een handelsparadijs om zichzelf nog meer te verrijken!


Bronnen: www.presstv.ir/Detail/2015/02/20/398388/EU-move-on-sanctions-defies-logic-Iran

Veterans Today – Katherine Fisk

Alles over verdwenen vlucht MH370 – AD.nl

http://www.ad.nl/ad/nl/30360/verdwenenvlucht-MH370/index.dhtml

Volg de nieuwe ontknopingen uit verdwenen vlucht MH370 op de voet dankzij onze redacties ter … Maleisië onderzoekt melding wrakstuk op de Filipijnen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vitol

Advertisements