By: Sonja van den Ende

images

Er is al veel over geschreven. Maar nu worden de signalen steeds zichtbaarder. De burgers en de politiek zijn verlamd over de houding ten opzichte van vluchtelingen, Rusland, DAASH en Turkije.

De wreedheid van DAASH en de corrupte staat USA: Verenigde Staten. De politici aan de linkerzijde weten niet  wat te doen en daarom helaas, zal het  extremisme winnen. Als een vrouwelijke Soedanese Activist een ex-moslima zei: Links (politiek) is verlamd in zijn houding over de muliculturele standpunten en het pacifisme. Dit zal de rechts extremistische partijen carte blance geven om hun standpunten uit te voeren en Europa terug te brengen naar fascisme en oorlog.

ve

Vrouwen in Harasta

Mijn eigen ervaring: Vorige week was ik onderweg  naar huis van een conferentie, ver weg, met het vliegtuig . Op de vlucht terug naar huis zat ik in een vliegtuig met zeker  80% zogenaamde vluchtelingen uit Syrië. Zoals ik weet , ik ken Syrië al meer dan 15 jaar,  herken ik de bevolkingsgroepen en achtergrond, ze kwamen  zeer zeker , uit alles bleek dit, hun accent, de kleding en hun gesprekken bevestigden dit alleen maar uit: Harasta en Douma, de wijken/voorsteden  waar de meest inheemse Syrische terroristen vandaan komen. Ik heb meer  6 maanden in de Voorstad van Harasta gewoond door omstandigheden in de late jaren 90 van de vorige eeuw. De meest extreme en orthodoxe wijk, die men in kan  denken.

Doordrongen en geregeerd sinds vele jaren, door de Moslim Broederschap. Ze pogen al meer dan 30 jaar  de Syrische staat te vernietigen, maar slaagde er niet in ,ook nu niet, want zij zijn degene die nu naar het vrije westen emigreren,  Hafez al-Assad had alles onder controle, gelukkig want zoals we nu zien is het ware gezicht naar boven gekomen van moord en destructie ( Hafez al-Assad  noemen ze hier in het westen een dictator).

De vrouwen uit Harasta zijn compleet versluierd, wat ze ook deden tijdens de vlucht naar Amsterdam. De manen waren ex leden van verschillende brigades, dat was duidelijk uit hun gesprekken (ik versta Arabisch) en uiterlijk, één ding is zeker ze waren allemaal extreem islamistisch met verkeerde gedachten  en niets meer. Deze mensen gaan nu naar Nederland om te  integreren in de westerse samenleving met hun waarden en normen van de  Wahabitische islam  (IS is Saoedi Arabië en deze brigades worden gevormd en gevoed door Saoedi Arabië). Vast staat voor mij dat 80% van de Syrische emigranten, want dat is hoe ik het noem,  bijna allemaal aanhangers van het moslim extremisme.  Misschien een paar christenen (die al in grote getallen zijn uitgemoord in Syrië en Irak) of echt gematigden. Die zij graag willen laten zien op tv, zoals in Canada, maar de waarheid is verre van dat!

harast

Strijders in Harasta, die behoren tot één van de vele groepen die strijden tegen de regering en schuldig zijn aan het doden van het seculiere en moderne Syrische volk!

Ik heb afgelopen maanden   verschillende AZC bezocht en door mijn jarenlange ervaring in Syrië, kreeg ik al snel de bevestiging  dat de echte seculiere en gematigden er niet waren, ik ben geen één Christen, Yazidi, Koerd tegengekomen alleen lieden met een bedenkelijke extremistische achtergrond, vele mannen waren er.

Mensen in het Westen denken dat Syrië  een moslim land is, wakker worden het was het een seculier land met verschillende religies, scheiding van kerk en staat naar het Franse model, met een ook nog werkende Franse grondwet, die zeer modern was, het modernste land in het Midden-oosten durf ik te beweren , nu geregeerd (delen gelukkig) door mensen die  revolutie willen zij brachten  het land  500 jaar terug in de tijd , met de hulp van  de VS, Saoedi Arabië, Qatar en Europa, die deze groepen met wapens, geld en training blijven steunen.

Het blijft een  raadsel waarom, maar toch eigenlijk weer niet waarom de zogenaamde democratieën van Europa islamisme prefereren boven secularisme. De enige verklaring (en)  is onwetendheid, kolonialisme. Maar voor mij duidelijk het doel is het imperialisme en de hebzucht voor olie en rijkdom. Er is geen andere verklaring.

Er is een rapport van George Soros, die net als vele andere zogenaamde Europese / US/Joodse rijken filantropen/wetenschappers blijkbaar  willen dat het hele Midden-Oosten wordt vernietigd, te vervangen door IS en moslim extremistische groepen en voor een groot deel de jihadistische / Moslim Broederschap naar Europa emigreren.

Dit is de ondergang van Europa. Mark Rutte van Nederland zei slechts één goed: Rome stort in , ja inderdaad, Europa valt en valt.

GettyImages-154993776-640x480
bron: http://www.breitbart.com/london/2015/11/02/soros-admits-involvement-in-migrant-crisis-national-borders-are-the-obstacle/

 

