My Photo

KEESJE MADURAATJE,

mijn blog Keesjemaduraatje gaat over globalisering, terrorisme, kraken, ICT, ICT-security, offshoring en Israël. Niet specifiek in die volgorde.
Als mijn teksten opgevat worden als zijnde anti-islam of pro-Israël, dan komt dat doordat ik opschrijf wat ik op dat moment denk. Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg, of woorden van deze strekking. Sinds ik dat, in navolging van de vermoorde politicus Pim Fortuyn doe, voel ik me veel beter. Bedankt Pim!

Als je dat als “rechts” omschrijft, ga vooral je gang. Ik beschouw mezelf nog steeds als een tegen de staat rebellerende anarchist, ook al verdien ik mijn geld met lucratieve projecten bij grote multinaltionals en de overheid. Je moet toch wat. 

 
COMMENTAAR van de Assad Vriendin:
Dit is wat Keesje op zijn Blog schrijft over wie hij is en zo ziet hij eruit. Keesje is blijkbaar een fervent aanhanger van Israël, al ontkent hij dat!! Verder schrijft hij zoveel onzin, dat ik er eigenlijk alleen maar hartelijk om kan lachen. Lange tijd hebben wij (de Gehate Palestina en nu de gehate Assad vriendin) ons mond gehouden, maar ik denk doodzwijgen lost niets op. Leuk verhaaltje Keesje, je hebt de feiten helaas niet allemaal op een rijtje, misschien toch even betere informatie inwinnen voordat je zoveel onzin schrijft?? Succes met je Tabloid roddel weblog, hopelijk schrijf je niet al te veel onzin meer!!

 

 

 

 

http://keesjemaduraatje.blogspot.nl/2013/05/vriendin-van-assad-stapt-uit-bestuur.html?m=1

